İade Politikamız

Turtle’dan satın aldığınız ürünleri severek kullanmanız bizim için çok önemli. Yine de alışverişinizin çeşitli sebeplerle beklentinizi karşılamadığı durumlarda mağazalarımızdan veya turtlecancarry.com.tr’den aldığınız ürünleri kolaylıkla iade edebilirsiniz.

Turtle’dan yapılan alışverişlerde mazeretsiz 14 gün içinde iade hakkınız bulunmaktadır.

İade süreci nasıl işler?

İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, ürünün ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. Ürün tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile getirilmelidir. İadesine engel bir durum yok ise ürünlerinizi size en yakın Turtle Mağazasına iade edebilir ve para iadenizi ödemenin yapıldığı yol ile alabilirsiniz.

İade işlemleri için ürün alışverişinde gönderilmiş olan e-Arşiv fatura bilgilerini sunmanız gerekmektedir. Fatura bilgilerinize ulaşamadığınız durumlarda +90 282 746 13 20 numaralı telefondan yardım alabilirsiniz.

İnternet üzerinden yaptığınız alışverişlerinizde ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde fikrinizi değiştirebilirsiniz.

İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, ürünün ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. Ürünler tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile geri gönderilmelidir.

İadesine engel bir durum yok ise ürünlerinizi kolayca iade etmek için web sitemizden üye girişi yaparak “İade” butonuna tıklamanız ve adımları takip etmeniz yeterlidir. İade gönderinizin hangi kargo ile yapılacağı İade adımlarında siparişinize özel olarak belirtilir. Eğer siparişinizi MNG Kargo ile bize iade etmeniz gerekiyorsa size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine iade kodunuzla teslim edebilirsiniz.
Üye girişi yapmadan yapılan alışverişlerinizde ise iade talebi oluşturmak için Müşteri İletişim Merkezi’mize ulaşabilirsiniz.

Dilerseniz iade işlemini herhangi bir Turtle mağazasından da yapabilirsiniz.

**İnternet alışverişlerinizde ürünün hasarlı veya eksik teslim edilmesi durumunda iadenizi sadece internet sitesi üzerinden yapabilirsiniz.

Önemli Bilgilendirme

Eğer ürünün faturası bir şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için o şirketin iade faturası (irsaliyeli fatura) düzenlemiş olması zorunludur. İade faturası düzenlenmemişse ürün iade alınamaz.

Herhangi bir kampanya koşuluna bağlı olarak indirim uygulanmış alışverişlerde iade talep edilmesi durumunda, kampanya koşulunu bağlı kazandığı indirimler düşülerek iade yapılmaktadır.

*Mağazadan yapılan alışverişlerde hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?

Ayıplı olan tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler ise alttaki ürünler için yapılamamaktadır:

  • Kullanılmış veya yıpranmış tüm ürünler
  • Tekrar satılabilme kabiliyetini yitirmiş ürünler

İade Politikamız gereği, internetten alışverişlerde cayma hakkı kullanımı 6502 sayılı Kanun ve 29188 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca uygulanmaktadır.

İptal

Yalnızca kargoya teslim edilmeyen siparişlerin iptal işlemi gerçekleştirilebilmektedir.

İptal işlemleri için "İletişim" butonuna tıklayarak "Destek Talebi" sekmesinden bize yazılı olarak bilgi verebilir ya da +90 282 746 13 20 üzerinden Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

Kargoya teslim edilen siparişlerde iptal işlemi yapılamamaktadır.

Paketiniz size ulaştığında iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.